A webáruház fejlesztés alatt áll, az esetleges hibákért elnézésüket kérjük!

Általános Szerződési Feltételek

Ön a megrendelésének elküldésével a Titán Kereskedelmi és Szolgáltató Bt. vásárlója lesz.

Az eladó adatai:

Titán Kereskedelmi és Szolgáltató Bt.
6090 Kunszentmiklós Bankós Károly utca 3.

Cégtulajdonos: Fekete Attila és Szappanos Tamás

Telefon: 76 550 046
Fax: 76 550 047
Adószám: 20449854-2-03
Bankszámlaszám: OTP BANK NYRT 11732150-20003627-00000000
Kibocsátó cégbíróság: Bács-Kiskun Megyei Cégbíróság
Cégjegyzékszám: 03-06-101250
E-mail:

Nyitvatartási idő:
hétfőtől-péntekig 8:00-17:00
szombat 9:00-12:00

A szerződés tárgya

A Titán Bt. által működtetett Divemarket néven üzemeltetett internetes áruházában található valamennyi árucikk. A vásárolt áruk jellemzői az adott árucikkhez tartozó termékleírásból tudható meg. Természetesen mindent megteszünk, hogy a legtöbb, és legpontosabb információkkal lássuk el Önöket, de a termékleírásokat a gyártók bocsájtották rendelkezésünkre, így ezek pontatlanságáért felelősséget nem tudunk vállalni. A árucikkek mellett található fotók szimbolikus fotók, az árucikkek csomagolása, megjelenése ettől eltérhet.

Amennyiben minden gondosságunk ellenére hibás ár került a webáruházba, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor nem vagyunk kötelezhetőek a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánljuk a helyes áron történő szállítást, vagy a megrendelő elállhat vásárlási szándékától.

A megrendelések vállalt határidőn belül történő teljesítéséért mindent megteszünk, de esetleges késések, illetve a teljesítés elmaradása esetén cégünk anyagi, erkölcsi vagy bármely más természetű felelősséggel nem tartozik.

Vételár

A termékek mellett feltüntetett ár az adott árucikk bruttó vételára, amely már az általános forgalmi adót is tartalmazza!

Fizetési feltételek

A Titán Bt. Webáruházában megrendelt termékeket az arra jogosult vevőink 8 napos átutalással fizethetik ki. Akik még nem jogosultak az átutalásos fizetésre, előre utalással, vagy utánvéttel készpénzben fizethetik ki termékeinket a kézbesítő futárnak, vagy a postai alkalmazottnak. Azon vevőink, akiknek fennálló tartozásuk van a cégünk felé, csak készpénz ellenében vehetik át az árut!

Megértésüket előre is köszönjük!

Szállítási feltételek, határidők

Amennyiben a termék raktáron van, és a megrendelés 15.00-ig beérkezik cégünkhöz, a A Titán Bt. a megrendeléseket 48 órán belül kiszállítja! Ettől eltérő szállítási határidők az adott árucikknél külön megjelölésre kerülnek. Amennyiben egy megrendelésen különböző szállítás határidejű árucikkek vannak, akkor a hosszabb szállítási határidő az irányadó.

A szállítási díj 1.600,- +ÁFA egységesen az egész ország területén, függetlenül a megrendelt termékek összegétől, súlyától, és térfogatától!

Lehetőség van expressz kiszállítást is kérni! Ebben az esetben cégünk vállalja, hogy a megrendelt termékeket 24 órán belül a megadott címre kiszállítja! Az expressz kiszállításnak egyedi ára van, ami függ a megrendelt termékek súlyától, mennyiségétől, és árától.

Az esetleges szállítási késedelem, vagy a megrendelés teljes meghiúsulása esetén a Titán Bt-t kártérítési kötelezettség nem terheli! A szállítási költségeket minden esetben külön tüntetjük fel a számlában!

Termékgarancia

Az eladó az általa eladott árukra a törvényben előírt legalább 1 év garanciát vállal. Ennél hosszabb garanciális idő a arucikknél külön feltüntesére kerül. Amennyiben a megrendelt áru a szállítás során megsérült, azt a Titán Bt díjmentesen kicseréli. Amennyiben erre már nincs lehetőség, akkor a termék vételára kerül visszafizetésre. Amennyiben a megrendelt árucikk hibás, vagy 3 napon belül meghibásodik, azt a Titán Bt. kicseréli. A hibás termék visszajuttatása az ügyfélszolgálat címére a Vásárló feladata és költsége. Amennyiben a cserére már nincs lehetőség, akkor a termék vételára kerül visszafizetésre. Olyan arucikknél, ahol a csere előtt - a hibás működés vagy a minőségi kifogás egyértelmű megállapítására - előzetes bevizsgálás szükséges, a Titán Bt. - átvételi elismervény ellenében - vizsgálatra átveszi és továbbküldi a terméket a forgalmazó vagy szakszerviz felé. A vitatott árucikk visszajuttatása a Titán Bt. ügyfélszolgálatára a Vásárló feladata és költsége.

A vásárlástól való elállás joga: (17/1999. (II. 5.) Kormány rendelet)
A vevő a szerződéstől az áru kézhezvételét követő nyolc napon belül indoklás nélkül elállhat. Ebben az esetben az eladó a kifizetett vételárat haladéktalanul, de legkésőbb a visszaszolgáltatást követő harminc napon belül visszatéríti. Olyan egyedi termékek és szolgáltatások esetén, amelyek a Megrendelő külön kívánságára egyedileg kerülnek legyártásra, nem érvényesíthető a vásárlástól való elállás joga.

Fontos:

  • A vevő viseli az elállásból eredő minden felmerülő költséget.
  • A visszatérítés a szállítási költségre nem vonatkozik.
  • Az árucikk csak az eredeti csomagolásban és az eredeti garanciális okmányokkal együtt szolgáltatható vissza.
  • Amennyiben az árucikk sérült, vagy viseltes állapotban van, az eladó kérheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését, ill a megtagadhatja az áru visszavásárlását.
  • Az adott árucikk díjmentes cseréje csak abban az esetben lehetséges, ha a gyári csomagolásban található kiegészítők, tartozékok, dokumentációk, és azok csomagolása ép és bontatlan állapoban van. Ellenkező esetben a vételár 25-50%-kal csökkentett értéke kerül visszafizetésre.

Törvényi szabályozás

A Titán Bt. kijelenti, hogy az áruház működtetését mindig az aktuális érvényben lévő törvényi szabályozásnak megfelelően végzi. T/5141. számú törvényjavaslat.

GARANCIA

Termékeinket a magyarországi importőröktől, és márkaképviseletektől szerezzük be, így Ők biztosítják Önnek a részletes felhasználói kézikönyvet és a garantált minőségű szakszerviz hálózatot. A hatályban lévő törvények és rendeletek alapján áruházunkban megvásárolt műszaki termékeinkhez:

  • magyar nyelvű használati útmutatót
  • magyar nyelvű garancialevelet
  • magyarországi szervizhátteret biztosítunk!

151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet

A hatályban lévő törvények és rendeletek alapján műszaki termékeinkhez az alábbiakat bitosítjuk vásárlóink részére:

  • az idegen nyelvűvel azonos tartalmú magyar nyelvű használati útmutatót
  • magyar nyelvű garanciajegyet
  • a garanciajegyen minden esetben feltüntetjük a garanciális javításra jogosult szakszerviz elérhetőségét, amelyeket a magyarországi képviseletek jelölnek meg
  • legalább 12 hónap jótállási időt
  • a jótállási időn túl 12 hónap szavatosság időt, amely az időközben kiderülő gyártási hibák javítására terjed ki
  • a 3 napon belül meghibásodó termékeket kicseréljük. Ha erre nincs lehetőség, akkor a vásárló döntése alapján a vételárat visszafizetjük, vagy a vételárkülönbözet elszámolása mellett más típusú terméket biztosítunk.
  • Minden vásárlásról ÁFÁ-s számlát állítunk ki

A Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség állásfoglalásai:

Nem hozható forgalomba az a termék, amelyet a szükséges magyar nyelvű vásárlási tájékoztatóval nem láttak el.

Magyar nyelvű használati útmutató:
A jogszabályban előírt termékeknél az idegen nyelvűvel azonos tartalmú magyar nyelvű használati útmutatót kell a fogyasztók számára biztosítani. Nem fogadható el az a magyar nyelvű pár soros útmutató, melynek idegen nyelvű változata jóval több oldalszámú a magyar nyelvű útmutatónál. Nem elég tehát egy rövidített változatot készíteni az idegen nyelvű útmutató alapján és a többit a vásárló találja ki.

A jótállásról és a szavatosságról:
A jótállás keretében az eladó arra vállal kötelezettséget, hogy a jogszabályban vagy az általa meghatározott idő alatt a termék hibátlanul fog működni. Csak akkor mentesül a felelősség alól, ha bizonyítani tudja, hogy a vásárló rendellenesen használta a terméket, illetve a termék valamilyen külső behatás következtében romlott el.

A termék cseréje:
Ha a termék a vásárlásától számított 3 napon belül meghibásodott, a vásárló kívánságára azt azonos típusú új termékre kell kicserélni. Ha cserére nincs lehetőség, a vásárló választása szerint a termék visszaszolgáltatásával egyidejűleg a vételárat vissza kell fizetni, vagy a vételárkülönbözet elszámolása mellett más típusú terméket kell részére kiadni. Ezt a fogyasztó dönti el.

Fontos!
A 3 napos cseregarancia nem a termék azonnali cseréjét jelenti, hanem a termék javítás nélküli cseréjét. Egyes esetekben nem dönthető el azonnal egyértelműen, hogy a termék valóban hibás, vagy sem. Ezekben az esetekben a cseréhez a szakszerviz szakvéleményére van szükség, így jegyzőkönyv ellenében a termék átvételre kerül. Amennyiben a készülék valóban hibás, abban az esetben nem megjavításra kerül, hanem egy új készüléket biztosítunk helyette.

Ha a hiba 72 órán túl jelentkezik:
Forduljunk a jótállási jegyen kijelölt szakszervizek egyikéhez. Nem kijelölt szervizhez ne forduljunk, mert tevékenysége idegen beavatkozásnak minősül és a jótállás megszűnését eredményezheti.

A vásárlástól való elállás joga:
A vevő a szerződéstől az áru kézhezvételét követő nyolc napon belül indoklás nélkül elállhat. Ebben az esetben az eladó a kifizetett vételárat haladéktalanul, de legkésőbb a visszaszolgáltatást követő harminc napon belül visszatéríti. A vásárlástól való elállás joga személyes átvétel esetén nem érvényesíthető. A vevő viseli az elállásból eredő minden felmerülő költséget. Az árucikk csak az eredeti csomagolásban és az eredeti garanciális okmányokkal együtt szolgáltatható vissza! Amennyiben az árucikk sérült, vagy viseltes állapotban van, az eladó kérheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését, ill a megtagadhatja az áru visszavásárlását. Az adott árucikk díjmentes cseréje csak abban az esetben lehetséges, ha a gyári csomagolásban található kiegészítők, tartozékok, dokumentációk, és azok csomagolása ép és bontatlan állapotban van. Ellenkező esetben a vételár 25-50%-kal csökkentett értéke kerül visszafizetésre, amely a gyártó általi újracsomagolás és a kiegészítők cseréjének a költsége. Olyan egyedi termékek és szolgáltatások esetén, amelyek a Megrendelő külön kívánságára egyedileg kerülnek legyártásra, nem érvényesíthető a vásárlástól való elállás joga.

JÓTÁLLÁS

151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról

A Magyar Köztársaság Polgári Törvénykönyvéről szóló 1959. évi IV. törvény (Ptk.) 248. §-ában foglaltakra figyelemmel a Kormány a következő rendeletet alkotja:

1. § (1) A Magyar Köztársaság területén fogyasztói szerződés [Ptk. 685. § e) pontja] keretében értékesített, a rendelet mellékletében felsorolt új tartós fogyasztási cikkekre (a továbbiakban: fogyasztási cikk) e rendelet szabályai szerint jótállási kötelezettség terjed ki.
(2) Semmis az a megállapodás, amely az e rendeletben foglaltaktól a fogyasztó hátrányára tér el. Az érvénytelen megállapodás helyébe e rendelet rendelkezései lépnek.
(3) A jótállási kötelezettség teljesítése azt terheli, akit a fogyasztói szerződés a szerződés tárgyát képező szolgáltatás nyújtására kötelez (a továbbiakban: forgalmazó). A jótállási jogokat a fogyasztási cikk tulajdonosa érvényesítheti, feltéve, hogy fogyasztónak minősül (a továbbiakban: fogyasztó).
(4) Ha a gyártó a fogyasztási cikkre az e rendeletben foglaltaknál kedvezőbb jótállási feltételeket vállal, a jótállás alapján a forgalmazót megillető jogok a fogyasztói szerződés teljesítésének időpontjában átszállnak a fogyasztóra.
2. § (1) A jótállás időtartama egy év.
(2) A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.
3. § (1) A forgalmazó köteles a fogyasztónak a fogyasztási cikkel együtt - külön kérés nélkül - jótállási jegyet átadni.
(2) A jótállási jegyet közérthetően és egyértelműen, magyar nyelven kell megfogalmazni.
(3) A jótállási jegyen fel kell tüntetni:
a) a forgalmazó nevét és címét,
b) a fogyasztási cikk megnevezését, típusát, gyártási számát, továbbá - ahol alkalmazható - azonosításra alkalmas részeinek meghatározását,
c) a gyártó és - külföldről származó termék esetén - az importáló nevét, címét,
d) a fogyasztót a jótállás alapján megillető jogokat, azok érvényesíthetőségének határidejét, helyét és feltételeit,
e) a vásárlás vagy az üzembe helyezés időpontját.
(4) A jótállási jegynek utalnia kell arra, hogy a jótállás a fogyasztó törvényből eredő jogait nem érinti.
4. § (1) A jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető.
(2) A jótállási jegy szabálytalan kiállítása vagy a fogyasztó részére történő átadásának elmaradása nem érinti a jótállási kötelezettségvállalás érvényességét.
5. § (1) A fogyasztó a kijavítás iránti igényét a forgalmazó által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti.
(2) A kijavítás során a fogyasztási cikkbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.
(3) A jótállás keretébe tartozó javítás esetén a forgalmazó, illetve a javítószolgálat a jótállási jegyen köteles feltüntetni:
a) a javítási igény bejelentésének és a javításra átvétel időpontját, gépjármű esetében továbbá a kilométeróra állását,
b) a hiba okát és a javítás módját,
c) a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő visszaadásának időpontját, gépjármű esetében továbbá a kilométeróra állását,
d) a jótállás - a kijavítás időtartamával meghosszabbított - új határidejét.
6. § (1) A rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható fogyasztási cikket - a járművek kivételével - az üzemeltetés helyén kell megjavítani.
(2) Ha a javítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a forgalmazó gondoskodik.
7. § Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a forgalmazó nem hivatkozhat a Ptk. 306. §-a (1) bekezdésének a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
8. § (1) Ez a rendelet a kihirdetését követő 60. napon lép hatályba; rendelkezéseit a hatálybalépését követően kötött fogyasztói szerződésekre kell alkalmazni.
(2) A rendelet hatálybalépésével egyidejűleg hatályát veszti:
a) az egyes tartós használatra rendelt termékek jótállási kötelezettségéről szóló 117/1991. (IX. 10.) Korm. rendelet, valamint az azt módosító 119/1995. (IX. 29.) Korm. rendelet és 6/1997. (I. 22.) Korm. rendelet;
b) a tartós fogyasztási cikkek alkatrész-ellátásáról és javítószolgálatáról szóló 35/1978. (VII. 6.) MT rendelet, valamint az azt módosító 74/1987. (XII. 10.) MT rendelet és a 118/1995. (IX. 29.) Korm. rendelet.

SZAVATOSSÁG

49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről

A Polgári Törvénykönyv módosításáról és egységes szövegéről szóló 1977. évi IV. törvény hatálybalépéséről és végrehajtásáról szóló 1978. évi 2. törvényerejű rendelet 22. §-ában foglalt felhatalmazás alapján - az igazságügyminiszterrel egyetértésben - a következőket rendelem el:

1. § A fogyasztói szerződés (a Magyar Köztársaság Polgári Törvénykönyvéről szóló 1959. évi IV. törvény, a továbbiakban: Ptk. 685. §-ának e) pontja) hibás teljesítése miatt, vagy jogszabályon alapuló jótállás keretében érvényesített kifogás intézése során e rendelet szabályai szerint kell eljárni, azoktól a fogyasztó hátrányára eltérni nem lehet.
2. § Ha a fogyasztó szavatossági igényt kíván érvényesíteni a fogyasztói szerződés tárgyát képező szolgáltatást nyújtó forgalmazóval (a továbbiakban: forgalmazó) szemben, a fogyasztói szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha a fogyasztó bemutatja az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot.
3. § (1) A forgalmazó a fogyasztó kifogásáról jegyzőkönyvet köteles felvenni, amelyben rögzíti:
a) a fogyasztó nevét, címét,
b) a fogyasztási cikk (a továbbiakban: áru) megnevezését, vételárát,
c) a vásárlás időpontját,
d) a hiba bejelentésének időpontját,
e) a hiba leírását,
f) a fogyasztó által érvényesíteni kívánt igényt,
g) a kifogás rendezésének módját.
(2) Ha a kifogás rendezésének módja a fogyasztó igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben meg kell adni.
(3) A jegyzőkönyv másolatát a fogyasztónak át kell adni.
(4) Ha a forgalmazó a fogyasztó igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról legkésőbb három munkanapon belül köteles értesíteni a fogyasztót.
4. § (1) A forgalmazó köteles a fogyasztót tájékoztatni arról, hogy a kijavítást vagy kicserélést a Ptk. 306. §-ának (2) bekezdése értelmében - az áru tulajdonságaira és a fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni.
(2) A forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.
5. § Javításra az árut elismervény ellenében kell átvenni. Az elismervényen fel kell tüntetni a fogyasztó nevét és címét, az áru azonosításához szükséges adatokat, az áru átvételének idejét, és azt az időpontot, amikor a fogyasztó a kijavított árut átveheti.
6. § (1) Ha a hiba ténye, jellege, illetve a vásárlást követő hat hónapon túl érvényesített szavatossági igény esetén a hiba keletkezésének időpontja megállapításához különleges szakértelem szükséges, a fogyasztó a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőségtől (a továbbiakban: Főfelügyelőség) szakvéleményt kérhet. Erről a lehetőségről a forgalmazó köteles a fogyasztót tájékoztatni.
(2) Ha a fogyasztó az (1) bekezdés alapján kíván eljárni, a forgalmazó a szakvéleményezés lehetővé tétele érdekében fokozott együttműködésre köteles. Ennek keretében köteles a fogyasztó részére (a hiba jellegére és keletkezésének lehetséges okaira vonatkozó) álláspontjáról haladéktalanul írásbeli nyilatkozatot adni.
(3) A Főfelügyelőség köteles a szakvéleményt az áru és a vizsgálati díj beérkezésétől számított tizenöt munkanapon belül elkészíteni, és azt a feleknek megküldeni. Indokolt esetben a határidő tíz munkanappal meghosszabbítható.
(4) Ha a szakvéleményhez szükséges vizsgálat az áru roncsolása nélkül nem végezhető el, a vizsgálat elvégzéséhez a Főfelügyelőség a felek előzetes hozzájárulását köteles kérni.
(5) A vizsgálat díjtételeit a Főfelügyelőség közleményben teszi közzé.
(6) Ez e §-ban szabályozott eljárás nem érinti a feleknek azt a jogát, hogy a fogyasztói szerződésből eredő igényeiket bírósági eljárás keretében érvényesítsék.
7. § (1) Ez a rendelet 2003. szeptember 1-jén lép hatályba.
(2) A rendelet hatálybalépésével egyidejűleg hatályát veszti a vásárlók minőségi kifogásainak intézéséről szóló 4/1978. (III. 1.) BkM rendelet, valamint az azt módosító 4/1993. (III. 26.) IKM rendelet, 47/1995. (X. 6.) IKM rendelet, 37/1996. (VI. 28.) IKM rendelet és 54/1999. (X. 6.) GM rendelet.
(3) E rendelet 6. §-a 2004. június 30-án hatályát veszti.

PANASZTÉTEL

Természetesen a legjobb tudásunk szerint szolgáljuk ki vevőinket és maximálisan törekszünk arra, hogy a vitás kérdéseket rugalmasan meg tudjuk oldani!

A felek kikötik a Kunszentmiklósi Városi Bíróság kizárólagos illetékességét a jelen jogügyletből eredő bármely vitás kérdésben!

Kunszentmiklósi Városi Bíróság
6090 Kunszentmiklós, Damjanich u. 50.

Postacím: 6091 Kunszentmiklós, Pf.: 7.
Telefon: 76/351-988
Telefax: 76/351-004
E-mail: birosag@kszmiklos.birosag.hu
Elnök: dr. Parti Zsuzsanna
Bírósági vezetők ügyfélfogadási rendje: hétfő 9:00-11:00 ill. előzetes bejelentkezés alapján

A kezelőirodák ügyfélfogadási rendje: hétfőn, kedden, csütörtökön és pénteken 9:00-11:00 óráig, szerdán 9:00-11:00 óráig és13:00-15:00 óráig

Panasznapi ügyintézés: pénteken 9:00-11:30 óráig

Amennyiben Ön mégis a hatósági panasz tétel jogával él, ezt a következő címeken teheti meg:

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
1088 Budapest, József krt. 6. Tel: 459-4800
Fax: +36 1 210 4677
Honlap: www.nfh.hu

vagy

TÜV SÜD KERMI Kft.
1088 Budapest, József krt. 6.
Telefon: 210-9570
E-mail: kermi@kermi.hu
Honlap: www.kermi.hu